دستگیری وبلاگنویس حامی احمدی نژاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دستگیری وبلاگنویس حامی احمدی نژاد
نوشته شده در شنبه 8 مهر 1391
بازدید : 577
نویسنده : حسین
همین یکی دو سال پیش بود که همه ی جوانان انقلابی ، رسانه های مدعی اصولگرایی و مسئولان مدعی حمایت از کیان جمهوری اسلامی یک درخواست بزرگ از قوه قضاییه داشتند:

سران فتنه را دستگیر کنید!!

طولی نکشید که این درخواست عمومی فراموش شد یا شاید هم فراموشانده شد.(وقتی مسائل فرعی و کم اهمیت در این یکی دو سال بزرگترین خطر قلمداد شود چرا این درخواست ساده فراموش نشود.)

دست ها و قلم ها و زبان های ظاهر الصلاح جو را به گونه ای تغییر دادند که "حامی احمدی نژاد ماندن " شک برانگیز -تعجب آور و مشکوک نشان داده شد.کم کم توهین های رکیک و شرم آور به رییس جمهور و معتمدانش به امری عادی تبدیل شد و کار به جایی کشید که مدعیانی که شعار می دادند "احمدی احمدی حمایتت می کنیم" در کنج رجا نیوز ها و فلان نیوز ها نشستند و شروع به نیش و کنایه زدن به محبوب سابق خود کردند.

باید آفرین گفت به هنرمندانی که زبردستانه اذهان بسیاری از جوانان مومن و انقلابی را از درخواست دستگیری و مجازات فتنه گران به درخواست جدا شدن ام الخبائث !! از احمدی نژاد منحرف کردند.





آری ،این چنین وبلاگ نویسانی مثل احمد شریعت باید بازداشت شوند ،ولی صاحبان تریبون های بزرگ و وحشت ناک مثل جهان نیوز ومشرق نیوز و....به تهمت زدن ادامه دهند.



آسوده باش موسوی ! آسوده فتنه گری کن مهدی هاشمی! جهان نیوز انقلابی !راحت تهمت بزن!





:: موضوعات مرتبط: صهیونیسم آخرالزمان 2012 , ,
:: برچسب‌ها: احمد شریعت ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: